silnik kreci pąpa podaje paliwo do tandemowej dochodzi w grupie 13 pąpki nie podają paliw nie otwierają się rozrząd ok cos z elektryką nie mam już pomysłu
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
błąd 1820
Zwiń
X
-
Możliwe przyczyny
Okablowanie z / do zaworu regulacji ciśnienia 2 ust N216) Krótki do Plus
Zawór regulacyjny ciśnienia 2 (N216) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdź połączenia z / do zaworu regulacji ciśnienia 2 ust N216)
Sprawdź zawór kontroli ciśnienia 2 ust N216)
Sprawdź Bloki pomiarowe
Uwagi specjalne
Zawór regulacyjny ciśnienia 2 (N216) może być dalej zaworu elektromagnetycznego 5 ust N92)
Zacznij od sprawdzenia złącza dla szkód na korozję lub wody, w przypadku 01V transmisji zwrócić szczególną uwagę na 16-stykowym złączem pomiędzy zaworem i wiązki przewodów.
sprawdź okablowanie czy nie jest przetarte"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
Komentarz